ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

آمیخته بازاریابی,ارزش ویژه برند,ارزش ویژه برند در گوشی های تلفن همراه,ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند,تأثیر عوامل منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند,تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند,دانلود مقاله آمیخته بازاریابی,دانلود مقاله ارزش ویژه برند
بازدید کننده عزیز در حال مشاهده فایلی با نام ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند هستید.

دانلود فایل

دانلود مقاله رشته مدیریت بازرگانی ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی:برند گوشی های تلفن همراه) چکیده: در دنیای امروز بازارها به شدت رقابتی شده و مشتریان در کانون توجه شرکت‌ها قرار دارند. در بازارهای مصرفی، برندها نقاط اصلی تمایز میان ارائه‌های رقابتی می‌باشند. هر چه ارزش برند در ذهن مشتری بیشتر باشد، شرکت می‌تواند در سایه آن منافع بیشتری کسب کند. ارزش ویژه برند یکی از دارایی‌هایی است که هم ارزش شرکت را حفظ می‌کند و هم وفاداری مشتریان به دنبال دارد، از این رو برای موفقیت شرکت‌ها مهم و حیاتی می‌باشد. هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند می‌باشد. جهت بررسی مدل و فرضیات مطرح شده، با استفاده از پرسشنامه داده‌ها از 384 نفر از کاربران تلفن‌همراه جمع‌آوری شد. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها و تایید مدل از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تاییدی (CFA) استفاده شده است و براساس نتایج تحلیل مسیر، ارتباط میان متغیرهای مدل بررسی شده است. یافته‌های پژوهش حاکی از تأثیر مثبت عناصر آمیخته بازاریابی بر ابعاد ارزش ویژه برند می‌باشد. همچنین سه بعد ارزش ویژه برند شامل وفاداری، تصویر و کیفیت دارای تأثیر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند می‌باشند، اما بعد آگاهی دارای تأثیر معناداری بر ارزش ویژه برند نمی‌باشد. واژه های کلیدی: ارزش ویژه برند آمیخته بازاریابی برند گوشی های تلفن همراه

  • بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش

    استقرار مدیریت دانش در شرکتها,استقرار مدیریت دانش در شرکتهای شهید رجائی,بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش,پایان نامه با موضوع مدیریت دانش,پایان نامه تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش,پایان نامه مدیریت دانش doc,تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش,دانلود پایان نامه…

  • ارائه نرم افزاری برای مدیریت دانش کارمندان سازمان با BI

    ارائه نرم افزاری برای مدیریت دانش کارمندان سازمان با BI,پایان نامه با موضوع مدیریت دانش,پایان نامه مدیریت دانش doc,پایان نامه هوش تجاری,دانلود پایان نامه مدیریت دانش,طراحی سیستم مدیریت دانش,طراحی سیستم مدیریت دانش با هوش تجاری,کاربرد متن کاوی در سیستم مدیریت…

  • جایگاه و وضعیت حقوقی سازمان بین الملی دریانوردی

    اهداف تصویب کنوانسیون IMO,پایان نامه بررسی سازمان IMO,پایان نامه سازمان بین الملی دریانوردی,تاریخچه و نحوه شکل گیری سازمان,جایگاه حقوقی سازمان بین الملی دریانوردی,جایگاه و وضعیت حقوقی سازمان بین الملی دریانوردی,ساختار سازمان IMO,سازمان بین الملی دریانوردی,وضعیت حقوقی سازمان بین الملی دریانوردی…

  • کنسرو مواد غذایی و تشریح مراحل آن

    پیشینه کنسرو در ایران,تاریخچه کنسرو سازی در ایران,تشریح مراحل کنسرو مواد غذایی,دانلود پایان نامه کنسرو سازی,دانلود پایان نامه کنسرو مواد غذایی,صنایع کنسروسازی,كنسرو كردن مواد غذایی,کنسرو مواد غذایی,کنسرو مواد غذایی و تشریح مراحل آن,مراحل کنسروسازی بازدید کننده عزیز در حال مشاهده…

  • پرسشنامه شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

    پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹),پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک,پرسشنامه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,پرسشنامه شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش,پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری,پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک,پرسشنامه مدیریت دانش,پرسشنامه…

  • تحلیل الگوریتم شاخه و قید موازی آسنكرون

    آنالیز الگوریتم برنچ اند باند موازی ناهمگام,آنالیز الگوریتمهای bb موازی ناهمگام,الگوریتم شاخه و قید,الگوریتمهای bb آسنكرون,الگوریتمهای موازی,تحلیل الگوریتم شاخه و قید موازی آسنكرون,دانلود مقالات رشته کامپیوتر,دانلود مقالات کامپیوتر,كامپیوترهای موازی بازدید کننده عزیز در حال مشاهده فایلی با نام تحلیل الگوریتم…