بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

fileina,بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها,پیشبرد فروش,ترفیع,خرید مقاله و تحقیق رشته اقتصاد,سیستم همکاری در فروش فایل,شركت های تولیدی,فروش فایل,فروشگاه ساز فایل,فروشگاه فایل,موفقیت تجاری,نماد,نمایشگاه بین المللی بازرگانی,همکاری در فروش فایل
بازدید کننده عزیز در حال مشاهده فایلی با نام بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها هستید.

دانلود فایل

بررسی  اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها چكیده         در این پژوهش به بررسی میزان اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها پرداخته شده است. جامعه آماری مورد مطالعه، مدیران فروش شركتها و موسسات تولیدی استان خراسان كه حداقل یكبار در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی استان شركت كرده اند به تعداد 313 می باشد. برای انجام این تحقیق از  اطلاعات جمع‌آوری شده از مدیران فروش 76 شركت تولیدی توسط پرسشنامه بهره گرفته شده است. روایی پرسشنامه به طریق محتوایی حاصل گردید و برای پایایی ازمحاسبه ضریب آلفای كرونباخ استفاده به عمل آمد كه نتیجه آن برای پرسشنامه 93/0 بدست آمد. به منظور تحلیل داه ها از آزمون كلموگراف-اسمیرنف، آزمون رتبه علامت دار ویلكاكسون، آزمون  t-استیودنت،ضریب همبستگی اسپیرمن وتحلیل واریانس چند طرفه استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد كه شرکت در نمایشگاه بین المللی بازرگانی خراسان افزایش فروش شركت كنندگان را بدنبال داشته و منجر به ایجاد نماد و شهرت برای محصولات آنان شده است. همچنین این حضور موجب افزایش اطلاعات شركت كنندگان در مورد رقبا، مشتریان و محصولات جدید شده است، اما  نتایج حاصل از تحقیق این فرضیه را که حضوردر نمایشگاه به جذب مشتریان جدید برای شرکت های تولیدی منجر شده است، مورد تایید قرار نداد. به طور كلی می توان چنین نتیجه گرفت كه حضور در نمایشگاه بین المللی بازرگانی خراسان در کسب موفقیت تجاری واحد های تولیدی شركت كننده موثر بوده است. واژه های كلیدی : نماد ترفیع پیشبرد فروش موفقیت تجاری شركت های تولیدی نمایشگاه بین المللی بازرگانی مقدمه  رسیدن به بازارهای گسترده و موفقیت تجاری مستلزم حركت به سوی اقتصاد باز، بكارگیری استراتژی های بازاریابی و نگاه مدبرانه به نیازها و خواسته های مشتریان گوناگون در بازارهای مختلف می باشد. فعالیت های ترفیعی به عنوان یکی از عناصر آمخیته بازاریابی در بر گیرنده تبلیغات، فروش حضوری، پیشبرد فروش و روابط عمومی است كه برای دستیابی به هدف های برنامه فروش مورد استفاده قرار می گیرد(روستا و همكاران،1378، ص324).در این بین، پیشبرد فروش شامل محرك ها و مشوق های كوتاه مدت برای تشویق به خرید یا فروش محصول یا خدمت بوده و شامل طیف گسترده ای از ابزار ترفیعی است كه در جهت برانگیختن واكنش های قوی تر و سریع تر بازار طراحی شده است (همان منبع، ص344). شركت در نمایشگاه های بین المللی جنبه مهمی از پیشبرد فروش در تجارت بین المللی محسوب شده و  این فرصت را فراهم می آورد كه ضمن به معرض نمایش گذاشتن تولیدات و خدمات، مشتریان بالقوه نیز شناسایی شوند(نیازی، 1382، ص 26).  اصولا یك شركت باید برای ارتباطات خود برنامه مدون قابل اجرائی داشته باشد كه در آن هدف ارتباطات، روش ارتباطات، مجریان سیاست های ارتباطی، طرف های مخاطب ارتباطات و نوع پیام مورد توجه قرار گیرد. نمایشگاه یكی از ابزارهای اصلی اجرای برنامه ها و سیاست های ارتباطی شركت ها محسوب می شود. نمایشگاه نقش یك رسانه را ایفا می كند كه در آن شركت كننده با در اختیار گرفتن غرفه و با نمایش محصول خود، به عنوان فرستنده وارد عمل شده و بازدیدكننده نیز حكم گیرنده اطلاعات را پیدا می كند. هیچ یك از وسایل ارتباط جمعی همانند نمایشگاه دارای كاركرد چند بعدی نیست. در نمایشگاه  می توان علاوه بر جذب مشتریان جدید و بهبود مناسبات با مشتریان فعلی، از تغییرات در تركیب و رفتار آنها اطلاع حاصل كرد و ضمن تماس مستقیم با خریداران بالقوه، اطلاعات مورد نیاز در زمینه های چون کیفیت کالا، روش یا طریقه کار با آن، خدمات پس از فروش و …  را در اختیارآنهاگذاشت. فهرست مطالب بررسی  اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها 1 چكیده 2 مبانی نظری تحقیق 4 1- اهداف نمایشگاههای بازرگانی 4 1-1)اهداف برگزاركننده 5 2-1 ) اهداف تولید كننده 5 3-1) اهداف بازدید كننده 6 2)جایگاه ارتباطات و تبلیغات در بازاریابی 7 ارتباط نمایشگاه و عناصر آمیخته بازاریابی 3) 7 4) نقش نمایشگاه بازرگانی در موفقیت تجاری 8 3-4) تاثیر نمایشگاه در کسب اطلاعات 10 د-4)تاثیر نمایشگاه درایجاد نماد و شهرت 11 5) عوامل موثر بر حضور موفقیت‌آمیز در یك نمایشگاه 11 اهداف تحقیق 14 فرضیه های تحقیق 14 یافته های تحقیق 16 الف) آزمون فرضیه ها 16 ب) یافته های فرعی 19 فرضیه 4 21 عوامل موثر  بر افزایش اطلاعات شركت كنندگان در مورد رقبا، مشتریان و محصولات جدید: 23 عوامل موثر بر ایجاد نماد و شهرت برای شركت كنندگان: 23 بحث ونتیجه گیری 24 تعریف مفاهیم كلیدی : 26 منابع 28

  • بررسی دیدگاه اسلام در مورد تغذیه

    آداب تغذیه از دیدگاه اسلام,اصول تغذیه سالم از دیدگاه اسلام,بررسی دیدگاه اسلام در مورد تغذیه,تغذیه از دیدگاه اسلام,دانلود پایان نامه رشته معارف اسلامی,دانلود پایان نامه معارف اسلامی,نگاهی به غذا و تغذیه از منظر اسلامی بازدید کننده عزیز در حال مشاهده…

  • توابع، عقود احسانی و عقود احتمالی در رفع ابهام در مورد معامله

    ابهام در مورد معامله,پایان نامه ابهام در مورد معامله,پروژه ابهام در مورد معامله,توابع در رفع ابهام در مورد معامله,توابع، عقود احسانی و عقود احتمالی در رفع ابهام در مورد معامله,دانلود پایان نامه استثنائات رفع ابهام معامله,دانلود پایان نامه عدم لزوم…

  • پروژه پایانی رشته صنایع و معادن با عنوان بارکد

    Barcode Reader چیست,fileina,RFID,انجام پروژه پایانی رشته صنایع,بارکد,بارکد خوان چیست,پروژه پایانی رشته صنایع و معادن با عنوان بارکد,خرید پروژه پایانی رشته صنایع,دانلود پروژه پایانی رشته صنایع و معادن با عنوان بارکد,زبان مشترک کالا,سیستم های شناسایی خود کار,سیستم همکاری در فروش فایل…

  • كاهش ابعاد و تشریح روشهای كاهش ابعاد داده

    دانلود پروژه مطالعاتی درس یادگیری ماشین,دانلود پروژه مطالعاتی رشته هوش مصنوعی,روشهای كاهش ابعاد داده,كاهش ابعاد,كاهش ابعاد و تشریح روشهای كاهش ابعاد داده,کد متلب Dimensionality Reduction,کد متلب کاهش ابعاد,یادگیری ماشین بازدید کننده عزیز در حال مشاهده فایلی با نام كاهش ابعاد…

  • دانلود پاورپوینت آیین زندگی

    پاورپوینت,دانلود,دانلود پاورپوینت آیین زندگی,زندگی بازدید کننده عزیز در حال مشاهده فایلی با نام دانلود پاورپوینت آیین زندگی هستید. دانلود فایل دانلود پاورپوینت آیین زندگی فصل اول 16 اسلاید

  • بررسی عوامل مؤثر بر مطالبات معوق بانك تجارت در تهران

    بررسی عوامل مؤثر بر مطالبات معوق بانك تجارت در تهران,پروژه مطالبات معوق,تاریخچه بانکداری در ایران,دانلود پایان نامه مطالبات معوق,دانلود پایان نامه معوقات بانکی,مطالبات معوق بانك تجارت,معوقات بانک تجارت بازدید کننده عزیز در حال مشاهده فایلی با نام بررسی عوامل مؤثر…